Take off - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Xander Venema - WaarBenJij.nu Take off - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Xander Venema - WaarBenJij.nu

Take off

Door: Xander

Blijf op de hoogte en volg Xander

18 Augustus 2009 | Finland, Helsinki

Goedemiddag allemaal,

Jullie zijn vast nog niet zo lang wakker als ik, maar na twee uur in de auto naar Düsseldorf, twee uur op het vliegveld in Düsseldorf en vervolgens twee uur in het vliegtuig ben ik gebroken, ze moeten de beenruimte echt eens even vergroten!!

Op dit moment zit ik te wachten op mijn aansluitende vlucht naar Vaasa (die overigens maar 55 minuten duurt). Het vliegtuig uit Düsseldorf kwam eerder aan dan gepland dus ik heb mooi even tijd een waarbenjij.nu site te maken en dit stuk literatuur te schrijven.

Nouja, ik heb verder eigenlijk nog maar weinig te melden... Mocht ik meer interessante dingen meemaken, dan horen jullie het wel

Knuffel!!!

Xander

  • 18 Augustus 2009 - 13:22

    Davy:

    Enjoy! We zien die mooie verhalen van je wel hier verschijnen!

  • 19 Augustus 2009 - 07:57

    Mathijs:

    Veel plezier jongen =)

  • 19 Augustus 2009 - 11:13

    Martin:

    Maak er wat van kerel!

  • 19 Augustus 2009 - 11:16

    Martin:

    en uh.... waar blijven trouwens de foto's en reisverslagen?

  • 19 Augustus 2009 - 12:13

    Nilz:

    Gogogogo mate

    Veel plezier ;)

    cheers

  • 19 Augustus 2009 - 12:19

    Robert (grundin):

    its not in English :( lol

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Xander

Actief sinds 18 Aug. 2009
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 9801

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2009 - 01 Januari 2010

Minor in Finland

Landen bezocht: